Dagens inköp, men inga till mig :(

Det första inköpet var på beställning av C, söta doftisar från Pluto. Jag köpte en egen drake till bilen för några månader sen, men Rikard hatade lukten så den ligger fortfarande i lådan. Jag hoppas att C:s lilla A uppskattar draken, i så fall finns det en till här. Doftisarna kommer snart till en brevlåda nära dig kära C.

Vilket påminner mig, jag misstänker att min guddotter har intentionen att fylla år snart, behöver tips!


image27


Det andra inköpet var till minimonster. Alla flickor i familjen har snöat in på Hello Kitty, så när jag insåg att Elina var i desperat behov av ett par jeans (hon hade faktiskt inga, jag lovar) och jag hade fått en check på 150 kronor från H&M så var det ju inte så svårt...


image28

Visst är de söta, och visst var det heeeelt befogat att köpa dem :) De kostade faktiskt bara 48 kronor!!!

Kommentarer
Postat av: C

Gulle dig! Tickelitack, ser fram emot posten för första gången på länge ;)
Jag förmodar att du menar Loppa som guddotter (det finns ju fler - Mollan!). C önskar sig ett hälsosamt liv, en date med sin nya nätpolare Elina som hon gillar att kika på varje dag, samt en semester åt sina föräldrar med tillhörande barnvakt - en vecka eller så blir bra tack!

2007-08-21 @ 23:10:04
URL: http://oredanordning.blogg.se
Postat av: Helene

C: Jag har bara ett gudbarn tack så mycket, här fördelas inga gracer... En vecka, inga problem, ska vi ta henne över flytten kanske ; )

2007-08-22 @ 08:21:54
URL: http://haggmark.blogg.se
Postat av: Mor

Det är självklart, att Mormors lilla Elina ska ha ett par Hello Kitty- jeans! De var jättesöta!!!!!
Kram,
ma

2007-08-22 @ 10:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0