Eftersom...

...jag skrev att vi håller på att förnya måste jag ju visa en bild på vår trapp, som jag faktiskt är nöjd med (hör och häpna). Den har vi slitit med i ett par veckor nu, och jag hade aldrig i min vildaste fantasi trott att det kunde vara så mycket jobb med några få trappsteg. Jag kommer aldrig, och jag menar det, slipa någonting i hela mitt liv igen - och börjar jag prata om det får ni gärna slå med mig någonting hårt i huvudet. Syrran berättade att de betalat 7000 för att få sin iordninggjord, och jag lovar - det är ruskigt billigt!


image6



Trappen var tidigare helt i furu, och det var ingenting annat i huset.....

Men nu är det ju så att vi inte riktigt är klara än, det hela började egentligen med att vi ville ha en fondvägg i trappen och då ville vi måla resten av väggarna vita och då måste man ju måla övre hallen vit och då måste man ju lägga nytt golv i hallen däruppe när man ändå håller på (puh, försök säga den meningen högt utan att andas). Så det ledde till att vi idag åkte iväg och köpte nytt golv, valnöt, laminat som jag också är väldigt nöjd med. Börjar bli självgod nu märker jag...  Här är det iaf, i förpackning...  Ni får låtsas att ni ser hur det ser ut.


image7

Kommentarer
Postat av: Gudmorsan

Välkommen i klubben darling!! Du är så dutti sååå, jag är stolt över dig (både vad gäller trapperiet och bloggtillverkandet ;))!
Må de leva uti hundrade år, precis som du själv.
Puss!

2007-08-15 @ 08:18:09
URL: http://oredanordning.blogg.se
Postat av: Imponerad far

Det var inte dåligt! Du blir nog ett datafreak till slut du också....

2007-08-15 @ 13:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0