Födelsedagar i antågande

Nu är det så att det inom kort infaller två stora bemärkelsedagar, min käre fars och min makes födelsedagar, och jag behöver lite tips och hjälp. Att införskaffa lysande födelsedagspresenter är tyvärr inte min starka sida, och om det nu är någon som är bättre på det än jag så emottar jag tacksamt tips, gärna från födelsedagsbarnen själv ifråga... (hmrf pappa?!)

Vad gäller maken så vet jag iaf inom vilket område jag ska hålla mig, här kommer en liten hint:

image12


Någon som anar vilket område jag pratar om....

Kommentarer
Postat av: Carro

Alltså, det är ju jättesvårt att hitta något med soltema till R, tänk att du lyckas så bra ;) För det var det som bilden syftade till va?
Fäder och presenter *suck* Nej, jag håller mig utanför där. Jag tror pappa L är tacksam för det!

2007-08-17 @ 00:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0