Hjääälp!!!

Jag är övertygad om att det inte finns någon som är så usel på datorer som jag. Ska jag så bara köra ett virusprogram ringer jag i panik till min käre far, ska jag ladda ner bilder från digitalkameran (en hel vetenskap) åker jag hem till far eller plågar mina vänner.

Det är därför detta är så överraskande... Att jag på nästan (C... du vet vad jag menar) eget bevåg skulle börja blogga. Men here goes nothing.

Jag har ingen aning om vad jag kommer skriva om, eller om jag kommer skriva mer än två dagar nu när jobbet startar på torsdag... gulp... Men eftersom jag är halvlycklig relativt ny innehavare av parhus, som vi nu börjat förändra så gott vi kan så får det väl handla om det, och om min familj och om mitt jobb och om annat som händer i våra små liv.

Det här är iaf mitt minimonster, kortet är taget på Öland, Sandvik där vi för andra året i rad hyrde en stuga. Det var en iskall, blåsig dag, men vi trotsade vädret och frös en stund på stranden. Minimonster har precis fyllt 3, och agerar helt i enlighet med sin ålder, ett perfekt litet barn med andra ord...


image3



Min äldsta uppskattar inte att bli kallad för monster (den lilla har inget val), hon är 9 och är riktigt trött på sommarlov.  Bilden är tagen i Rättvik, där vi tillsammans med min mor hyrde en stuga. Den äldstas stora intresse är djur, och kunde hon bara få sina dumma föräldrar att inse att hon förtjänar en hund skulle hon vara lyckligast på jorden.


image5

Kommentarer
Postat av: Moor

Ooooooh vad det är härligt att följa med på Din dagsresa!!!!!
Ja, vad köper vi till Rikard? Strumpor, kalsonger, fiskedrag - neeej - kom på nåt´ bättre. Det kan kanske finnas något till huset nu - en ekplanka, en ask spik, en lampa, ett handfat, en toa-ring???????
Vad hittar vi på?????
Kram, ma

2007-08-17 @ 09:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0