Order från syster

fick jag, att lägga ut en bild på toalettdörren som vi tapetserat. Den hade tidigare ett stort hål mitt på, och eftersom en ny dörr kostade 1000 kronor, och tapeten kostade 150 var valet relativt enkelt... Rikard åkte också iväg till macken och köpte sprayfärg till handtagen, så att de skulle matcha tapeten. Tapeten ska vi även ha som fondvägg i trappen. Godkännt syster?


image25



När jag ändå är här kan jag passa på att visa vad jag vill ha i mitt kök. Jag har länge letat efter något att ha på den enda väggen vi har i köket, och spånat på allt från konstiga tavlor till shabloner. Nu har jag hittat det - svarta, grafiska underlägg från ????? Hittade dem på expressens leva och bo, men inte har de skrivit ut vart de hittat dem inte, dumma dom...


image26




Vi har också världshistoriens fulaste frys och kyl som vi desperat försöker dölja med plottriga anteckningar, magneter och allehanda meddelanden från skola och dagis. Lösningen skulle naturligtvis vara att dölja hela eländet med bilder från SnyggKyl.se. Synd bara att det skulle gå på lite för mycket för vår ganska skrala renoveringskassa. Men gå in och titta!

Kommentarer
Postat av: Gudmorsan

Frågan om underläggen är vidarebefordrad - återkommer i ärendet.
Jag kan intyga att dörren blev kanonsnygg M ;)!

2007-08-20 @ 22:20:08
URL: http://oredanordning.blogg.se
Postat av: Tomas

Jag med! Ska nog låna idén...

2007-08-21 @ 09:17:37
URL: http://syster4.blogg.se
Postat av: Moooor

Enooooormt snygg dörr - men Du - borde man kanske sätta en list längs med främre långsidan av dörren. Jag är rädd, att det kommer att finnas en tendens till att tapeten "korvar upp sej" i kanten efter många tag med små och stora händer!!!!!
Kram,
ma

2007-08-21 @ 16:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0