Avundsjuk

Såhär såg det ut när jag, efter luciamaraton, skulle åka till jobbet fredag morgon. Gissa hur gärna jag skulle ha bytt plats med mor den dagen...

image189


Men det var väl en evig tur att det var mor och inte jag som var hemma med barnen. Medan Hannah var  skolan bakade hon lussekatter med Elina, och när vi andra kom hem bakade hon sockerkaka med Hannah. Ni kan ju gissa vad jag gjort om jag varit hemma.... Inte var det bakat iaf...

På eftermiddagen låg jag och sov medan mamma tog hand om barnen, det är såååå jobbigt när mamma är här....
Hon kan flytta hit, tack så mycket.

image190

Kommentarer
Postat av: -C-

Jag är inte ett dugg avundsjuk. Inte alls. Du har en supermamma och ungarna en kanonmormor!

2007-12-17 @ 22:46:57
URL: http://redanordning.blogg.se
Postat av: Anonym

Oooooh vilken underbar dag - ja inte bara den dagen - hela min vistelse i Västervik var sagolik med alla sina upplevelser!
Kram,
ma

2007-12-20 @ 11:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0