Exemplariska barn

Så skulle då paketkalendrarna invigas för i år. Barnen var precis så exemplariska som jag hade föväntat mig, det finns ingenting som kan framkalla väluppfostrade barn som paket... Frukost åts ordentligt, kläder flög på utan krångel och hår samt tänder borstades utan gnäll. Jag funderar på om det skulle fungera med en året-runt-kalender, det kan faktiskt vara värt besväret. Eftersom det var lördag, så får ni räkna ut innehållet själva.

Mittenbarnet är Mollie, Sandras mini - och ja, hon fick också paket. Tjat på mor om fortsatt paketkalender hemma kom på posten, he he.


image170


Hannah håller förresten på att spara ut luggen, ingen hit just nu. Vi har nu inhandlat diverse mjuka diadem, favoriten blev ett med döskallar. Så nu har jag ett barn som vill vara iklädd en massa döskallar och ett som föredrar spiderman. Det går bra nu.

Kommentarer
Postat av: Hellen

Paketkalender är väldigt trevligt.. Och jag blev lessen ;-) när min mamma sa NEJ nu får de va bra.. när jag va 15.. höhö
sista åren låg de 1 dumlekola i varje paket, men ändå..
Näta år ska jag göra min egen paketkalender..
Nämnde jag att ja va 25? :) Paketkalender är det som förgyller december, även fast jag nu kan uppskatta
adventsljusstakar också hihi =)
Kanske ska börja inhandla småpryttlar nu
slå in o sätta fast så jag definitivt har glömt de till nästa december då ja ska öppna dem.. Så får de bli..

Dina barn har en god mamma! som slåss med kalendern!

2007-12-04 @ 15:05:21
URL: http://www.wonderland.blogg.se
Postat av: Anonym

Nej Heléne - jag har inte glömt, att en ballong saknar snöre - jag hoppas att jag kommer ihåg det på onsdag morgon också!! Kram, ma

2007-12-07 @ 16:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0