Ordning och reda

Lördagen spenderade jag med att köra mor till Linköping för hemgång via tåg (snyft), men jag tröstade mig med Ikea. För er som tidigare tittat in i min pysselgarderob, och antagligen smällt igen dörren i ren avsky - titta nu då!!!!

Till och med Elina klarar av att städa efter sig nu, och gjorde det med glädje! Hannah blev mest exalterad av allt "nytt" som helt plötsligt fanns tillgängligt - men här tänker jag vara med och styra, annars är det tomt om en vecka.

image191

Jag passade även på att få klart hallen på övervåningen, gardiner, lampor och tavlor är nu på plats. Nästa projekt Elinas rum.

image192

Kommentarer
Postat av: -C-

Jag är inte ett dugg avundsjuk. Inte alls. *gaaahh sliter mitt hår*!!!

2007-12-17 @ 22:45:42
URL: http://oredanordning.blogg,se
Postat av: Svärmorn

Kan inredningsarkitekt vara något när läraryrket inte längre är intressant? Då har Du förmodligen en större plånbok att röra Dig med dessutom. Förvarningsfiffilurig är Du ju också.

KRAAAAAAAAM!

2007-12-18 @ 16:40:26
Postat av: Anonym

Jag sitter just nu på kontoret och njuter av att äga en exemplarisk dotter!!!!! Och vá snyggt med lampan på TV-bänken!!!!!
Kram,
ma

2007-12-20 @ 11:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0