Pyssel

Jag har alltid velat att barnens namn ska stå på deras dörrar, varför vet jag inte, är väl rädd att de ska gå fel annars...  Har dock aldrig velat/vågat klistra fast någonting, eftrsom vi alltid hyrt. Men nu äger vi, så då ska namnen upp minsann. Hannah har fått göra sina själv, och de är inte riktigt klara, men Elinas satte jag upp igår - och hon gillade det. Fast jag klistrade inte... kludd... feg.... hrmf

                                        

Sen måste jag faktiskt visa Elinas fina pussel. När hon fyllde år (tror jag) fick hon ett helt fantastiskt pussel av sin faster Åse, och nu i helgen fick hon ett till. Hon älskar dem. Titta på askarna, inte vanlig skit det inte, franskt är det, fint som snus.


image183

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0