Utvecklingssamtal

är en lärares förbannelse - så det så! Kan ni vara snälla och tycka lite synd om mig idag, jag måste sitta kvar här och prata med folk till halv 8 - minst. Risken är dessutom stor att jag missar Ugly Betty, buähähä.

Men jag har i alla fall snälla elever vilket naturligtvis genererar snälla föräldrar, hittills har alla varit så glada och trevliga så. Men sista samtalet för dagen kommer bli en rysare, tänk på mig då!
                                                                                                                                               

Kommentarer
Postat av: Sandra

Trodde det var rättningarna som var förbannelsen..:-)
Ok, jag tycker jättesynd om dig! Skickar lite positiva vibbar från Karlstad

2007-12-05 @ 19:55:40
Postat av: Anonym

Jaa, det var synd om Dej då Heléne - kram, ma

2007-12-07 @ 16:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0