Kaminer

Kaminers vara eller icke vara är en ständigt pågående diskussion. Rikard vill ha, jag tycker att de flesta är ruggigt fula och tar massor av plats. För ett tag sedan hittade jag en fejkkamin, med eld, som man kunde sätta upp som en tavla på väggen, en bra kompromiss enligt mig. Rikard ansåg då att man lika gärna kunde slänga in en brasvideo i tv`n, och han har väl en point där antar jag.

Jag har i alla fall hittat en som jag vill ha nu, och Rikard gillar den också, han pratar i detta nu med sin mor om sagda kamin.

 
vansinnigt snygg, och ganska exakt lika dyr.


Den här kostar 20 000 mindre

 
men är den inte 20 000 mindre snygg också....


Sedan är det tydligen så att man måste ha en skorsten till schabraket också, och den måste tydligen högt upp, och jag förstår ingenting och det får Rikard ta tag i. Tack.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Röstar på den första!!

2007-11-20 @ 15:50:00
Postat av: Anonym

Vilket projekt - jag baxnar!!!! Men visst vore det mysigt - jag gillar nog den andra bättre, för den ser mer ut som kaminer "ska se ut" - typiskt morsan va´!? Men kära söta - murstock, skorssten, brandvägg, höjd hemförsäkring - ja, jag bara tänker!!!!
Kram,
ma

2007-11-22 @ 14:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0