Kompetenta människor

Hannahs lilla kompis Emmie har en väldigt snäll mor, som dessutom är väldigt estetisk. Hon är en av de där människorna som man beundrar, och är liiite avundsjuk på. Inte nog med att hon är oförskämt snygg, på det sportiga sättet naturligtvis (jag är en barbamamma). Hon är en duktig fotograf, har catering, en perfekt trädgård och jobbar med dekoration och blommor..... Själv har jag som yrke, och hobby, att skälla på barn....

Den här fick vi i alla fall av henne idag, bara för att. Hon har gjort den själv.


image167


Årets första julblomma, visst är den fin!

Jag ställde den på köksbordet för att den ska synas ordentligt, men smarta Hannah kommenterade direkt att där kunde den bara stå tills Elina upptäckte den. Hon har så rätt!! Men den ska få stå där varje middag och varje kväll, när minimonster har somnat sött.

Kommentarer
Postat av: Farmorn

Ja, den är verkligen fin. Kul att få se. Rikard beskrev den på telefon men i mitt huvud blev det inte helt rätt.
KRAAAAM!

2007-11-20 @ 22:06:23
Postat av: Anonym

Helt underbart - hälsa Emmies mamma, att jag är imponerad!!!
Kram,
ma

2007-11-22 @ 14:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0