Måndag på banken

Det börjar bli klart med husköpet. Idag hade vi möte på banken klockan 13, för att gå igenom räntor och placeringar. Jag var mycket tydlig med att jag fattade absolut noll, och hade lika stort intresse av saken. Jag vill bara betala så lite som möjligt, så kort tid som möjligt - verkar inte fungera på det sättet... Jag gillade handpenningslånet, ingen ränta, inga amorteringar.

Det verkar i alla fall gå igenom allting, men jag har ingen aning om det är en bra deal vi har gått med på. Tydligt är dock att det är dags att sluta shoppa, IKEA har redan fått för mycket pengar från oss. Är det nåååågon, som kanske har en masters i ekonomi, som vill titta på kalkylen så hör av dig.

Vi har även varit duktiga och kollat elpriser, måste binda om - tråkigt.

Kollat husförsäkringar - tråkigt.

Men om allt går som det ska är vi officiellt husägare på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0