Selma och tv4

Vi var hemma i helgen, torsdag till söndag - vill fortfarande flytta hem - ge mig ett jobb!! Rikard tycker att jag ska söka vilket jobb som helst, men vi får väl renovera klart det här först.

På torsdagen var mor, jag och barnen på Mårbacka julmarknad, mycket bättre än jag trodde. Roligt även att Hannah är så intresserad av kultur, mamma och hon gick den guidade visningen och hon uppskattade den mycket. Shoppade gjorde vi, julgodis och fisk.


image152


Lilla Elina blev fascinerad av några stora julbockar i halm som stod vid en julgran. När hon som bäst stod och beundrade kom det framtrampande en kille, som tillverkade dem, och ville att hon skulle sätta sig på en av dem så att tv4 kunde filma henne. Efter att ha blivit mutad med en halmängel, så gick hon med på upplägget. Om liten nu är tv-stjärna vet vi dock inte, eftersom det var lokaltv.

                                                     

Tyvärr var jag inte smart nog att rycka upp kameran för att ta ett kort när hon satt på julbocken. Anledning: jag var fullt upptagen med att på idiotmammamanér tala om för ungen vart hon skulle titta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag njuter fortfarande av den dagen! Och jag har INTE rört det inhandlade julgodiset från det legendariska kondioriet Bräutigams i Göteborg.
Kram,
ma

2007-11-08 @ 13:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0