Utmanad av -C-

Jaha, eftersom C´s vilja är min lag så:

Vad gjorde du för tio år sedan?
Jag var väldigt gravid med Hannah, och kunde inte gå, vilket resulterade i soffasittande och godisätande... 


Vad gjorde du för ett år sedan?

Samma sak som nu, hade stressångest inför alla utvecklingssamtal, all rättning och allt eländes administrativt arbete som ska göras inför julbetyg.

Fem snask jag gillar:
Busenkelt: choklad, choklad, choklad, choklad och hmmmm just det, choklad. Mycket effektivt för att bygga den barbamammakropp jag så hett eftersträvar.


Fem sånger som du kan hela texten till:´
Liksom C försöker jag imponera min äldsta dotter med mina fantastiska kunskaper i bilen, av någon anledning får jag inte samma resultat - min dotter brukar oftast be mig att vara tyst. Men de mest pinsamma är väl Don´t worry be happy, Every song you write (av Herrey´s, japp sant, det var den yngsta med öronen som sjöng den), Caravan of love, Främling, You can call me Al. Jag kan prestigefulla låtar också minsann.


Vad skulle du göra om du var miljonär?
Sälja huset, säga upp mig och flytta hem - sen skulle jag shoppa obegränsat i alla trevliga storstäder, ett eget flygplan skulle vara trevligt. Nix, jag tänker inte vara lika ädel som Thomas, jag är ett själviskt litet troll.


Fem saker som du gillar att göra:
Läsa, sova, vakna utan barnskrik, vara uppe för sent på kvällarna och driva med tonåringar (de går på allt)

Fem saker som du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
Push-up bh (vem vill ha brösten ovanför näsan), tajta toppar, nätstrumpor, mantel eller vita pumps.


Fyra favoritsaker:
Bilen, datorn, mobilen, diskmaskinen och om jag hade haft en torktumlare så hade den naturligtvis slagit ut det mesta - men det är väl bara välbärgade människor som har det.


Fem personer som jag gärna vill se göra den här utmaningen... om de själva vill:
Eftersom jag är ett själviskt litet troll så är jag ju egentligen bara intresserad av mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0