Den gröna mattan

är på plats, och eftersom Caroline behöver bildbevis (jag tror hon misstänker att jag lämnade tillbaka den innan vi lämnade Karlstad), så kommer det här:


image137

Alla barnen och katten i Emmies knä invigde glatt framför Disneykanalen, som Hannah saknat rejält.

Överdragen till soffan kom idag, riktigt roligt var det - och nu kan jag släppa det dåliga samvetet. Det vita satte jag på direkt som synes, och det bruna i sammet sparar jag till vintern. Men frågan är om man verkligen kan ha brunt och grönt tillsammans?

Ljusen som jag skulle matcha mattan och filten med fick dock minimonster tag på, de var utkletade över bordet när vi tog oss upp på övervåningen. Rikard misstänker att det är soffan som får ta kletet nästa gång, så de är förpassade högt upp.

Till och med Rikard har insett att bordet är för stort, så nästa Karlstadresa kommer resultera i en mindre skiva - tackar! Just nu blir det liksom bara bord i rummet, ska kanske sänka det lite också.

Tv-bänken är också på plats, såhär blev det :    Jag vet, vi ska fixa sladdarna.

Sen har jag svårt att släppa gardinerna på ikea, ANNO VACKER Panelgardin   men de drar ju med sig ny gardinstång. Är de värt besväret? De är ju dubbelt så breda som vanliga paneler.

Kommentarer
Postat av: ida

den är ju super fin! det ser as coolt ut!

2007-10-19 @ 21:15:24
URL: http://pidaa.blogg.se
Postat av: -C-

Jättesnyggt............golv alltså :) Jag ger mig aldrig vad gäller grönt, men man ser mot golvet att det kommer bli mycket bra med brun soffa i kombo med mer (äckel)gröna samt kuddar i aubergine blandat. Det kan bli riktigt bra!

2007-10-19 @ 21:23:52
URL: http://oredanordning.blogg.se
Postat av: Anonym

Så fint Heléne - det ser verkligen mysigt ut. Jag gillar verkligen grönt även om jag kanske inte skulle välja just den nyansen - men när jag ser det hemma hos Er - då tycker jag, att det är jätteärtigt.
Kram,
ma

2007-10-26 @ 11:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0