Gardiner

I Karlstad slank jag i sista minuten in på Hemtex för att se om jag kunde hitta några gardiner till övervåningen, det gjorde jag egentligen inte. Jag var fast besluten att ha panelgardiner, och de enda jag gillade var inte paneler utan vanliga mycket-tyg-gardiner. Köpte dem inte - kunde inte släppa dem. Hittade på hemtex idag, men bara en naturligtvis. Snälla tanten ringde dock till Karlstad och lade undan en där, så den ligger där och väntar.... och väntar... och väntar...

Köpte den ena, genomskinlig med vita sammetsträd. Inte strukna eller uppsydda än - väntar till Karlstad v. 44.

         jag vet, det syns inte - ni får komma hit och titta. Efter v. 44.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oooooooh va´ fint Heléne!!!!
Kram, ma

2007-10-25 @ 16:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0