Halvfärdigt

Nu börjar vi faktiskt bli klara med allrummet på övervåningen. Rikard hade med sig bordet hem från jobbet, han är nöjd, men jag tycker att det är väl stort. Men ungarna lär väl snart förstöra det, och då kan jag köpa en mindre skiva..  Kostar 195 kronor, ta det lugnt.

Väntar på överdragen till soffan, har inte hört av tjejen i Stockholm som jag köpte dem av, börjar bli nervös. Väntar på tv´n, men den kommer nog inte förrän i slutet av veckan. Måste fixa någon slags tv-bänk, hittar ingen som stämmer med våra mått, ska titta på IKEA om man kan plocka ihop något att sätta upp på väggen. Tavlor ska upp, och vi har bestämt oss för att sätta dörrar för garderoben - Rikards idé, han tyckte det såg rörigt ut med böckerna synligt.

Men golv och väggar är klara, gott så långt.



image136


Vill byta ut gardinerna till vintern, några förslag?

Kommentarer
Postat av: C

*Asg* gå in och kolla min rubrik för dagen ;) Två själar en tanke typ?!
Gardänger...*hmm* jag skulle kunna tänka mig beiga sammetsgardiner i de där fönstrena på vintern. Eller är det för att jag så gärna vill ha det i mina egna?! Jag vill se mer av golvet mot vägg, och så undrar jag vad det är för beige rand i väggen ovanför Hannah! En kram vill jag ge också, sen är jag nöjd :)

2007-10-08 @ 22:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0