Mitt barn i rosa

Vi släpade fram gamla lådor med Hannahs kläder idag, för att se om vi slapp inhandla en ny vinteroverall till minimonster. Vad som slog mig när vi packade upp kartongerna var att kläderna var löjligt färgkoordinerade - allt var i rosa och ljuslila. Jag som vid Hannahs födelse svor att aldrig klä mitt barn i rosa.... Vad lätt det är att frångå principer. Numera är jag dock myyyycket tuffare och coolare när jag shoppar - not.

Eftersom C nu ville se Elina i Lilla C:s färg så kommer det här, byxor anno Hannah tröjan dock realtivt ny.


image147


Observera full koncentration,vi har en blivande trummis i huset. Lägg gärna märke till att foten trummade i takt.

Kommentarer
Postat av: -C-

Tjusigt, way to go girl!! Fast Lilla E har rätt i sitt eget färgval, hon är ingen ljusrosa tjej ;) Men en oerhört söt sådan!!
Vad tror du förresten, vem av töserna blir sjuk till helgen? Jag menar så att vi än en gång inte kan släppa ihop dem...

2007-10-28 @ 00:25:33
URL: http://oredanordning.blogg.se
Postat av: Heléne

-C-
Eftersom Elina har varit hemma en vecka nu, så får jag nog tyvärr meddela att det blir din lilla.

2007-10-28 @ 00:36:12
Postat av: Anonym

Så fin hon är vår lilla Elina - nej Caroline, visst har Du rätt i att Elina inte är någon ljusrosa tjej. Men hon kan väl bli - vi kan väl jobba på det!!!!
Kram,
ch
Det där med foten i takt till trummandet på fotot, det tycker jag var härligt!!
Kram,
ma

2007-10-29 @ 13:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0