Poker

Rkard gillar nätpoker, jag är mindre imponerad eftersom det betyder att datorn är upptagen timmar i sträck. Igår gick det bra för Rikard, det brukar göra det på fredagar och lördagar, hans teori är att alla andra är fulla.

Han "vann" i alla fall 1000 kronor igår kväll, och sprang sedan omkring och babblade om det här i ett dygn ungefär (han har med andra ord inte slutat än). Men tala om för mig nu: har han verkligen vunnit pengar när pengarna aldrig lämnar pokerkontot och förr eller senare förloras när folk inte är lika fulla?

Jag anser inte att pengarna är vunna förrän de kan användas. Detta innebär naturligtvis att jag förhåller mig relativt sval inför hans lyckliga babblande, kom igen när pengarna kan spenderas....


Kommentarer
Postat av: Svärmorn

Visst måste det vá trevligt med en lycklig man. Ge honom en stor KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM! från mig.

I sak ger jag Dig rätt i. Så länge pengarna inte finns att tillgå, spendera eller ej, så vete katten.......

2007-10-21 @ 20:10:54
Postat av: Sandra

Pengar ska helt klart spenderas!! O hur stor är prestationen om alla andra är berusade?? :-) Som o ta pengar av barn eller hur är det man säger?

För övrigt sprang jag på en bakfull Pelle idag.

2007-10-21 @ 21:28:16
Postat av: Anonym

Jag är helt enig med Dej Heléne och jag är helt enig med Dej Agneta - det är klart att Rikard ska få vara en lycklig man!
Kram,
ma

2007-10-26 @ 11:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0