Proppar

Kan någon tala om för alla lastbilschaufförer och traktorförare, att det inte alls är nödvändigt för dem att vara ute i trafiken när vanliga människor ska till jobbet!

Flera gånger i veckan (känns det som) stöter man på E22 på någon segpropp som tycker att det är helt befogat att köra i 30 på 90-väg vid halv åtta-tiden på morgonen. Det är ju dessutom så enkelt att köra om nu, när de har satt upp mitträcken överallt.

Jag är visserligen medveten om att jag bor ute på landet, men det måste väl finnas alternativa skogsvägar för dem. Ett alldeles ypperligt förslag är ju också att de förbjuds vara ute på större vägar i rusningstrafik. Ja, ja jag vet, de måste ju också jobba - men inte just när alla andra har bråttom!

Dagen började med andra ord bra, och till råga på allt åkte jag på att ha idrott på morgonen. Stanken i en idrottshall är ju fruktansvärd, minst 20 år gammal intorkad svett sitter i de där väggarna. Förstår inte hur idrottsmänniskorna står ut! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Lilla gumman" - ta det luuuuugnt!
Kram till Dej från ma

2007-10-03 @ 16:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0