Shoppat nåt del 2

Idag har vi tagit oss in i 2000-talet, vad gäller tekniken då. Efter att ha skrapat ihop samtliga mynt som fanns i lägenheten begav vi oss till det stora teknikvaruhuset för att inhandla en ny tv. Den gamla har efter översvämningar, bränder och x antal flyttar fått gå i graven.

På det stora teknikvaruhuset fick vi tag på en ung man som rekomenderade oss en tv, som dock var 1000 kronor billigare på det stora teknikvaruhusets internetshop. Vi åkte så hem och beställde över nätet. Totalt meningslös resa med andra ord, men Elina var nöjd för hon fick en klubba.

Så, se och beundra. Och kom gärna hit och installera eländet när det anländer om 2-7 dagar...

                                                                                                                                                                                                                
Philips 32" LCD      En Philips 32" lcd är det tydligen, och mer tänker jag inte lära mig om den. Jag håller tummarna för att den får godkänt av min käre far, eftersom det antagligen är han som får lära mig hur man hanterar den. Så far, innan du kommer hit har vi antagligen bara en fin svart tavla på väggen, du är välkommen hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0