Dags för sommarkläder

Idag har våren gjort sig påmind, och med den sommarklädespaniken... För den lilla är det inga större problem, där finns det kläder att ta av. Men den stora då, den som dragit iväg på längden så att man inte längre kan shoppa barnkläder -. där finns problem. Visst kan man gå in på vuxenavdelningen, men där har jag blivit varse att väääldigt mycket är väääldigt urringat för en flicka på 10. Till saken hör ju också att vi bor i en liten håla till stad, där man inte kan få tag på vettiga ungdomskläder.

Hannah ska därför få prova på hm på nätet, med reglerbara axelband...

Vad gäller mamman så har jag gett upp, jag tänker lägga pengarna på en ny altan istället.

Kommentarer
Postat av: Sandra

När är den klar? (Läs: När ska vi dricka vin på din nya altan?) :-)

2008-04-12 @ 15:10:56
Postat av: Anonym

Den klänningen tror jag, att Hannah blir jääääättefin i!!!!!
Kram,
ma

2008-04-15 @ 13:49:58
Postat av: Farmorn

Jag håller med Christina till fullo!!!!!

KRAAAAAAAAAAAAAM!

Farmorn

2008-04-15 @ 20:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0