Hannah på konsert

Idag var Hannah för första gången med på en större konsert! Hon och hennes kompisar i skolans kör fick vara med på en jubileumskonsert som musikskolan höll.

Två sånger fick de framföra, My heart will go on och Sattelit, Hannah gillade den första bäst, jag den andra. Fantastiskt duktiga var de, och tillräckligt många i kören för att de verkligen skulle nå ut. Dessutom sjöng de till levande musik, en jättestor ensemble spelade, och de visste verkligen vad de höll på med.

Nu ska Hannah in i musikskolans regi, därmed basta!

image271


image272

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh vad roligt med konsert! I kommunen där jag jobbar heter det inte Musikskolan längre utan Kulturskolan av någon anledning :D Ser fram emot att få veta vad Sanna kommer ha för intressen längre fram!
Apropå diskmedel, hon brås väl på sin far skulle jag tro. Han var väl en fem-sex år när han fick för sig att han skulle tvätta fiskarna i akvariet... Det sägs att svärfar inte tog det så bra... :D
Har ni hittat några bra kläder än? Kolla även på Ellos, de kan ha rätt fina grejor på postorder. Jag fick också börja med vuxenkläder rätt tidigt, det är inte så lätt alla gånger..
Mitt hälsoliv åker också jojo, men jag tycker faktiskt att det har blivit lite lättare. Men inte går jag ner i vikt för det :( Jag hoppas att det är muskler :D
Kram!

2008-04-17 @ 10:08:58
URL: http://chocolatefrog.blogg.se
Postat av: Farmorn

Julia: Det har nog bytt namn till kulturskolan för att de också håller på med teater, dans och konst m.m. Så är det i Karlstad i alla fall.
Heléne: Jag blir så imponerad av hur Du "serverar" bilderna på bloggen. Texten är naturligtvis inte fy skam den heller förstås.
Visst ska Hannah vá med i musikskolan. Där kommer hon att göra sig riktigt bra.
KRAAAAAAAAAAM!

2008-04-17 @ 15:58:59
Postat av: Anonym

Jag instämmer med föregående "skrivare", dvs Farmorn. Dessutom är jag helt övertygad om att såväl Agneta som jag hade velat vara med på den konserten. Men vi växer väl till oss, både Agneta och jag och när ATP-pengarna börjar strömma in och välla upp över knäskålarna, ja då finns det inget som hindrar vår framfart!!!!!
Kram,
Mormorn

2008-04-24 @ 13:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0