Lekande barn

I vår anda av att utnyttja Karlstads nöjesutbud för barn, tog jag och -C- oss i kragen och planerade in en liten lekstund för alla 5 barnen på Hammarö - extremt duktiga, och hör sen! Det där med att leka är nämligen inte min eller -C-´s stora passion i livet, vi trivs bättre på café. Men jag kan tala om att bägge mammorna klättrade, kastade bollar och åkte rutschkana för glatta livet, och att alla barnen var löjligt nöjda med vår lilla utflykt.

Hannah och Isabelle hittade varandra, men jag tror inte att någon av dem kommer ihåg att de var dagiskompisar för 7 år sedan. Elina hittade en ny hobby, att skjuta med bollkanon... Alexander gillade också kanonerna, och tävlade mot de stora tjejerna. Lilla söta Cornelia gillade gungan bäst tror jag, men var ruggigt tuff i rutschkanan också! Faktum är att ingen av ungarna uppskattade att ta en paus och fika, trots att det bjöds på glass och festis, jag skulle uppskatta att de satt 4 minuter...

image265

Kommentarer
Postat av: Anonym

DUUUUUKTIGA MAMMOR!!!!!
Kram,
ma

2008-04-15 @ 14:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0