Titta, min kusin ska bli kändis!

Jag fick ett mail idag, om sommartorpet. Började slöläsa, tills jag kom till bilden, min lilla kusin ska tydligen vara med i sommartorpet i år. Första gången jag kommer vara manisk på det programmet!

Årets sommartorp ligger utanför Grängesberg

Ia Lundqvist, Jojje Pettersson och deras son August, 2,5 år, äger Sommartorpet som de ska renovera tillsammans med programledarna Isabelle Halling och Stefan Larsson. Programmet börjar spelas in i april och får premiär måndag
den 9 juni kl 20.00 i SVT1.

Bilden (och undertexten) snodde jag från DalaDemokraten, oerhört bra tidning det där.


Kommentarer
Postat av: Julia

spännande! jag har aldrig sett programmet, men nu kanske jag slänger en kik :D
Det är lite småkul att känna nån som är med i tv, jag har en kompis som dyker upp i Time Out och Parlamentet och sånt, känns som man känner en kändis liksom :D
Kram

2008-04-11 @ 00:45:55
URL: http://chocolatefrog.blogg.se
Postat av: Julia

spännande! jag har aldrig sett programmet, men nu kanske jag slänger en kik :D
Det är lite småkul att känna nån som är med i tv, jag har en kompis som dyker upp i Time Out och Parlamentet och sånt, känns som man känner en kändis liksom :D
Kram

2008-04-11 @ 00:52:00
URL: http://chocolatefrog.blogg.se
Postat av: Julia

Oj, ursäkta dubbelkommentaren, blogg.se var helt åt fanders igårkväll.
Jo, skulle bara säga det om fästingar också, jag fick borrelia när jag var gravid, såg aldrig ens att jag hade en fästing... Då var jag lagom nervös, men vi verkar ha klarat oss utan skavanker! Men visst är de äckliga små svin!
Ha en härlig fredag!
Kram!

2008-04-11 @ 08:43:28
URL: http://chocolatefrog.blogg.se
Postat av: Sandra

Heja Dalarna!!

Grängesberg, en idyll.....för det går fort o åka igenom på vägen till ljuvliga Säter!! :-)

Kul med kändisar i släkten!
/s

2008-04-11 @ 21:17:42
Postat av: Anonym

Va´ kul - Du får påminna mej, så att jag ser programmet!!!!! Jag tycker, att Carolina är lik både Dej och Marie - släkten springer man minnsann inte ifrån hur lätt som helst!!!! Dessutom finns det ju vissa likheter med Charlotte!!!!
Kram,
ma

2008-04-15 @ 13:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0