Jodå

Trots Tomas mycket avskräckande kommentarer så kom sofforna hem till oss...

Vi åkte och tittade på sofforna söndag förmiddag, och bestämde oss genast för att vi ville ha dem. Så vi åkte direkt hem igen och satte ut våra blå på blocket - och blev av med dem på 40 minuter. Undrar om vi satte ett underpris... Å andra sidan så var min mors första reaktion att ringa till den stackars saten som köpte sofforna och beklaga, så vi ska nog vara nöjda.

De blå är äntligen borta, och jag har en neutral bas, så nu kan jag byta färg när jag vill!!! Just nu är allt dock vääldigt beige, och jag funderar på hur jag ska hantera det där med gardiner och fondväggar. Vi funderar på att vända på vardagsrumsmöbleringen, och dölja fondväggen med den stora bokhyllan, för att kunna ha en roligare (mindre beige) fondvägg / tygvägg istället. Sen har jag ju den där lindblomsgröna fotöljen som jag drömt om...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0