Åter bland traktorerna

Jaha, så var den resan till bebyggda trakter över... Jag hade i alla fall trevligt, resan bestod av lagom delar släkt, vänner och shopping. Lyckades till och med träffa på en kollega, han var imponerad över att Claes Olsson hade slagit upp portarna i Mitt i City. Måste dock erkänna att även jag lyckades shoppa lite där, pappa hade köpt fantastiska ficklampor och då blev jag ju tvungen att köpa ett par jag också.

Fredagskvällen spenderades på för mig ganska okänd mark, i alla fall sedan några år tillbaka. -C- initierade faktiskt att vi skulle ta oss ut och inmundiga lite alkoholhaltiga drycker, och vi fick även med oss ett par vänner som antagligen kommer spendera mer tid på etablissemanget...

image254

Själv anser jag att jag gjort mitt för något år tillbaka, jag antar att -c- håller med. Mycket trevligt dock, om inte annat så är det kul att studera hur folk beter sig. Men man vet aldrig, om några år är det kanske jag som springer omkring där och ser desperat ut.

Shoppa hann jag naturligtvis med, även om jag aldrig lyckas komma hem med det jag tror. Nya stövletter inhandlades, halva priset! Jag köpte mig också en ny klocka, tack svärmor, jag måste ju hylla det gröna, och har faktiskt redan fått komplimanger för den! Naturligtvis hittade jag även den för halva priset, det är så bra att shoppa i Karlstad, jag tror inte jag köpte någonting för fullpris.

Helt klart en lyckad resa, och om ett par veckor åker vi tillbaka, och sedan efter ett par veckor igen. Förstår ni vad vi skulle spara pengar om vi flyttade hem igen!
image255

Kommentarer
Postat av: -C-

Jag känner igen henne där. Hon till höger alltså ;) Tack för senast och ja, vi måste nog ta igen oss några år framöver. Att gå ut sådär på lokal och vara ute ända till 22.30 tär verkligen på krafterna!

2008-02-26 @ 21:55:11
URL: http://oredanordning.blogg.se
Postat av: Heléne

-c- : hmmm 22.30... knappast du höll ut så länge kära vän...

2008-02-26 @ 22:20:26
URL: http://haggmark.blogg.se
Postat av: Tomas

"Novis".... Jaja, proffs blir jag aldrig mer på krogrännande. Tack för senast iaf. Kram

2008-02-27 @ 08:07:18
URL: http://syster4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0