Finn fem fel...

Onsdag:    Elina blir hemma från dagis med Rikard. Jag går upp, klär på henne, gör välling och sätter henne i soffan framför tv:n. Rikard ligger kvar i sängen. Jag åker till jobbet vid 7. Elina sitter i lugn och ro, tittar på tv till klockan 11 på förmiddagen, då Rikard kravlar sig upp ur sängen.

Lördag:    Elina är hemma med mig, Rikard ska ut på sjön. Rikard går upp, klär på henne, gör välling och sätter henne framför tv:n. Jag ligger kvar i sängen. Rikard åker vid 6.30. 6.45 har Elina töttnat på tv, och kommer in och hoppar på mig - bara att gå upp....

Olika falla ödets lotter.

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack, vad snäll du är!! Jag gillar din design, älskar vitt, är min absoluta favvofärg när det gäller allt utom kläder på mig själv, och den är enkel och ren. Tror en ren, vit, ljus design med lite roliga detaljer är vad jag skall börja med sedan :-)

2008-02-09 @ 14:15:04
URL: http://helenasnackar.blogg.se
Postat av: Julia

Det finns ingen rättvisa är sensmoralen... Varje morgon när vi ska till dagis får jag väcka sanna för att vi ska hinna i tid. Men varje onsdag är vi lediga, och gissa vem som är uppe långt före vanlig väckning den dagen....?

2008-02-09 @ 23:15:25
URL: http://chocolatefrog.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja Heléne - det var inte svårt att hitta de fem felen där inte - nog är det väl typiskt!!!!
Kram,
ma

2008-02-14 @ 14:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0