Pank...

Idag har här shoppats för tusenlappar minsann! Länge, länge har jag längtat efter en torktumlare, och länge, länge har min mycket goda vän -c- retat mig för att hon har en och inte jag. Men inte mer nu!

Idag tog jag saken i egna händer, och ringde upp David på internetaffären. Suverän säljare... Den jag köpte var inte alls den jag hade tittat ut. Men strunt samma, går det fel vet jag ju vem jag ska ringa och klaga på. Jag är lycklig,om en vecka kommer helgens tvättberg förvandlas till små mjuka kullar.

Att jag sedan inte har någonstans att ställa den, det är väl egentligen inte ett problem?! 

image248

Kommentarer
Postat av: Helena

Åhhh, jag älskar min torktumlare. Skulle inte kunna leva utan den nu när jag fått en. Så himla skönt att slippa hänga tvätt och allt blir så mjukt och skönt!

Apropå bananglassen så trodde jag först att de skämtade, det där kan väl inte bli glass, men det blev det verkligen, skumt...

2008-02-16 @ 22:08:22
URL: http://helenasnackar.blogg.se
Postat av: -C-

Välkommen i tumlarklubben! Det enda jag är rädd för just nu är att min kommer gå sönder så snart din kommit innanför din tröskel, så att du kommer att mobba mig lika illa som jag mobbat dig *darrar lätt på handen här*

2008-02-16 @ 22:29:02
URL: http://oredanordning.blogg.se
Postat av: Heléne

Nähä, jag skulle väl aaaaldrig mobba någon. Det är jag helt enkelt för snäll för ;)

2008-02-16 @ 22:37:50
URL: http://haggmark.blogg.se
Postat av: Anonym

Äääääääääntligen!
Kram,
ma

2008-02-19 @ 13:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0