Snökaos

Här är det grönt ute, och torra, trevliga vägar. Rikard har dock spenderat helgen hos sina föräldrar, och där var det allt annat än grönt. De drabbades av det berömda snökaoset. Kul för Elina som gillar att vara ute, inte så roligt för mig när jag satt och väntade på att de skulle halka hem på vägarna. Men nu är de hemma, och allt är väl!

Rikard, farfar Sören och Elina byggde en "liten" snögubbe. Det regnade dock, och två timmar efter bilden togs, så rasade den. Jag ska sätta Rikard i skola, så att han lär sig göra små söta gubbar


image239

Kommentarer
Postat av: -C-

Åhhh så söt den var den lilla rörliga! Nästan lika söt som den lilla snögumman i rosa mössa :)

2008-02-03 @ 22:26:00
URL: http://oredanordning.blogg.se
Postat av: Anonym

Hälsa lilla Elina, att jag tycker, att såväl hon som snögubben är jättefina!!!!!
Kram,
ma

2008-02-05 @ 11:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0