Allt...

Nu var det ett tag sen igen. Den här veckan har jag mest sovit, och datorn har varit upptagen med att spela bort pengar på poker med god hjälp av Rikard. Men nu är pengarna slut, och datorn ledig...

Barnen är pigga och glada, Hannah är på god väg att bli tonåring mentalt och det bästa hon vet är att springa på stan med kompisar. Idag var hon och Emmie iväg och köpte gemensam present till en tredje kompis kalas - örhängen... Hannah vill själv ha hål i öronen, eftersom alla andra tydligen har det, och det verkar som om det blir en bra tioårspresent från farmor.

Lilla Elina är inne i en gosperiod. Idag väcktes jag av att hon låg bredvid mig och frågade:
- Mamma, tycker du om mig?
- ja, jag älskar dig
- jag älskar dig också mamma, och jag tycker om dig
Svårt att bli irriterad på att klockan är för tidigt då...

Annars har vi roat oss med att städa övervåningen, och att prova en ny gadget. Plastpåsar som man lägger in kuddar och täcken i, för att sedan suga ut all luft med jälp av dammsugaren. Attans vad mycket plats vi ska tjäna på detta. Dessutom var det kul att se påsen krympa - nu vet vi i alla fall med säkerhet att vi har uppnått medelåldern.

Shoppade lite också, orkade aldrig ner på stan men det finns ju matvaruaffärer, och om behovet är tillräckligt stort... Två muggar i vitt och svart, för 12 kronor styck - och det var inte ens extrapris!

image219


De gröna gardinerna är på plats igen, tillsammans med gröna handdukar - nu kan jag andas ut och fortsätta bygga på grönt. Det var jobbigt där ett tag med allt det röda.

Pappa och Ann-Cathrin kommer imorgon, och med honom Photoshop - snart ska här bli avancerat!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Muggar utan öra tycker jag INTE om - jag kommer att hålla mej till de "gamla indruckna".
Kram,
ma

2008-01-21 @ 13:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0