Att markera

Pappa och Ann-Cathrin var här i helgen, egentligen för att ta hand om barnen när fritids och dagis var stängt, men det blev mest att ta hand om barnen för att jag inte orkade. De tog bland annat med sig barnen på stan i 4 timmar medan jag satt som en hösäck i soffan - tack!

Med sig hade kära fadern photoshop. Jag är officiellt usel på photoshop. Det där eländet med att markera är värst. Eller värst är nog att jag inte automatiskt förstår allting. Jag ser ju på andra bloggar och dylikt att folk faktiskt gör snygga saker med det där programmet, och jag kan ju faktiskt inte tycka att jag skulle vara dummast i hela universum. Skulle det inte vara bra om man var lite sådär halvrobot; en liten kabel till hjärnan och så var programmet nedladdat och jag var proffs.

Men, men, lite collage har jag lärt mig, att skriva har jag lärt mig och att göra enkla vita ramar lärde jag mig inatt. Nu är det markeringen jag måste lära mig - blääää.

image223


Liten Elina var mycket fascinerad av morfars datakunskaper (framför allt gällande Doraspel), och följde honom som en liten hund. Att Ann-Cathrin dessutom är perfekt att leka med och har massor med energi är ju inte helt fel ; ) Vilket också gjorde att hon blev mycket förvånad över att de åkte hem igen. Helst skulle hon nog bo i kollektiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0