Barnen fick också

nytt porslin, med matchande bestick. Jag upptäckte nämligen att "porslinet" från Ellos var i plast...

Men å andra sidan stod jag igår på ikea och letade efter lite roligare plasttallrikar till, framför allt, Elina. Nu slapp jag ju det! Ska bara komplettera med några riktiga tallrikar i det vita...

Köpte årets första tulpaner på ica, vita. Enligt Unt är det en tydlig trend att vi väljer tulpaner med flera färger, mest populär ska dock vara den gula "Monte carlo". Tittar man runt på nätet tycker jag dock bara att man ser vita. Undrar om någon fortfarande köper buketterna med olika färger i? På ica fanns massor av buketter med tulpaner i olika färger, men bara två vita - jag köpte bägge.
image231

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oooooh, där sitter "mina änglar" - va´ fint Ni har det!!!!
Kram,
ma

2008-01-29 @ 12:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0