En sån där dag

Idag har det varit en sån där dag, en sån där dag då man egentligen inte uträttar ett enda dugg och alla har tråkigt. Jag tror det är dags för mig att skapa mig ett liv. Alla förslag mottages tacksamt.

Kanske en ny hobby - som om jag skulle ha kraft att ta tag i det nu när jobbet drar igång på måndag.
Jag kanske ska ta och engagera mig politiskt? Det finns en hel del jag vill ändra på; steg 1: varför är alla yrken som har med levande väsen låg status, medan det döda materiella har hög? Undantaget ska väl vara läkare, men de är väl egentligen bara en mellanstation till det döda.
Skriva en bok kanske, jag och C hade ju en fantastisk idé, om jag inte minns fel hade den med migrän och andar att göra...
Öppna eget, bokcafeét som vi drömt upp för många år sedan på Hyllan.
Ny utbildning? Tror ni csn går på den lätta...
Återuppta träningen, förena nytta med nytta liksom, för nöje är det icke och sen får freaken säga vad de vill.

Ja, ja jag hade i alla fall tillräckligt med energi att gå ut och gå i drygt en timme på kvällskvisten - det var ett tag sen. Attans vad kallt det var, trots mössa - japp, jag skrev mössa, imponerande va!

image204

Jag har söta barn dock.

Kommentarer
Postat av: -C-

Nu har jag lekt färdigt för ikväll. Söta barn har du definitivt, hon är vacker som en dag flickebarnet!!

Hörru, vadå andar och migrän? Det måtte jag ha förträngt. Men bokcaféet, det kommer jag ihåg :)!

2008-01-06 @ 00:26:19
URL: http://oredanordning.blogg.se
Postat av: Anonym

Vilket underbart kort på Hannah, ett sådant vill jag ha!!!!!!
Kram,
ma

2008-01-08 @ 22:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0