Favoriter

Favoriter från gårdagen blev dessa:

image229

Det stora fatet har jag gluttat på länge, men det har ju inte direkt passat till det blå porslinet. Till det vita är det perfekt! Enda smolket i bägaren är väl att det inte får plats i skåpet.. Det kommer jag att fixa!

Den relativt lilla djupa tallriken blev jag förälskad i direkt. Letade efter den på hemsidan, men den finns inte inne än. Hannah tyckte det var riktigt kul at äta flingor ur den, hon letade efter den lilla pärlan i botten. Tallriken finns med rosa botten också, och faktum är att jag ångrar lite att jag inte köpte ett par sådana också, men de finns nog kvar.

De gröna blommorna i den rosa blomman ( ; )) finns inte heller på hemsidan, ur det nya Våren. Fanns i vitt, rosa och grönt (Caroline...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0