Photowall.se

Kommer ni ihåg när man var liten, och alla kompisar hade stora fototapeter med sandstränder och palmer, gärna tillsammans med sammetsplancher med svarta pantrar på... Jag hade ingen fototapet ,och ingen sammetsplanch, jag hade en planch med sandstrand och palm på, och på palmen klättrade en rosa panter - jag var visst cool...

Nu ska vi ha en fondvägg i sovrummet, det mesta kommer vara vitt, men bakom sängen vill jag ha någonting rörigt. Så, vad kan vara rörigare än en fototapet? Grönt eller naturvitt blir det, men sen då? Jag gillar fjädrarna, men är de för tråkiga? Träden då, men det ska ju stå en säng framför, blir det fult då? Bambukvisten, kommer sängen dölja nederdelen där, och blir den helt meningslös då?

De har för många alternativ helt enkelt, ge mig två att välja mellan så har jag inga problem alls, men nu fanns det trehundra, minst  *suck*

   

 


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Björkskogen tycker jag är fin - men det är klart att man går miste om mycket, när sängarna står framför. Bambukvisten då - kan man inte tapetsera väggen så, att man komponerar tapeten på så sätt, att den inte hindras av sänggavlarna???? Fjädrarna tyckte jag var tråkiga och stenarna likaså!!!!
Kram,
ma

2008-01-21 @ 13:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0