Väggord

Jag har länge velat ha väggord någonstans i huset. Det har alltid fallit på att jag varken hittat rätt ställe att måla dem på eller rätt ord.

Men eftersom terminen är ny, och rättningen inte kommit igång än, hade jag eoner av tid på jobbet för att leka på internet. Dessutom har vi ju just gjort om Elinas rum, och i ett barnrum känns det relativt säkert att leka lite.

Jag hittade dock inget som kändes rätt, antingen var det för sockersött eller för komplicerat för mig att starta med. Jag menar: Amor vincit omnia... Skulle inte tro det, cynismen har en starkare boning än så. MEN, jag hittade (på någon amerikansk site) någon som skrivit: Why join the navy when you can be a pirate. Det kan man ju göra om, så vad tror ni?

image211


Nu är hon ju i och för sig på väg in i prinsessåldern, men det här kan kanske hålla det i balans...

Jag hade även med mig en annan idé hem, som dock blev brutalt nedröstad av Rikard. Det här vill (jag fortfarande) måla under ett av trappstegen.


image212
Under översta trappsteget går det ju en bräda rakt ner, som förbinder det med det näst översta trappsteget - där vill jag ha det. Kan ni vara snälla och tala om för Rikard att det visst är kul!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mig inte begripa ingenting!!!!!
Kram,
ma

2008-01-08 @ 21:46:34
Postat av: Sandra

Rikard!
Det är ju jättekul! Båda funkar hur bra som helst!

(o nu fick jag ungefär 1000 minuspoäng av R) :-)

2008-01-08 @ 22:48:35
Postat av: --C

Way to go!! Den där med tröskeln kanske jag snor till det lilla steget upp till badrumströskelhelvetet *asg* - hur bra som helst!
Och den första var klockren til Elina, fast byt ut till Spiderman :)

2008-01-09 @ 21:06:35
URL: http://oredanordning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0