Årets första dopp

Helgen har fortsatt i målningens tecken. Jag har fått måla insidan på lekstugan, och Rikard har fått upp sin första altanstolpe! ett synligt tecken!

Pappa är hemma från San Torino, jag trodde han skulle komma hem imorgon - tyvärr trodde jag också att det var söndag imorgon. Faderskapet upplyste mig glatt om att jag skulle jobba imorgon, och om att han har två dagar till ledigt, sadism...

Rikard och Micke avslutade arbetsdagen med att ta med sig alla barnen till stranden för ett eftermiddagsdopp, årets första. Hannah badade allt vad hon kunde, ingen badkruka där inte. Elina tyckte det var kallt, hon gillar badkar.

image278

Kommentarer
Postat av: maria

http://ladiesmafia.mylava.net/

kom in och umgås !

2008-06-02 @ 22:33:13
URL: http://hippamorsan.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag måste säga, att Hannah och Elina är tuffa - själv skulle jag inte komma på tanken att bada så här tidigt. Men det var väl Hannah framförallt, som inte undvek kallvattnet!!!! Huuuuuu!!!!
Kram,
ma

2008-06-05 @ 16:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0