Framsida

Framsidan är ett sorgligt kapitel på det här huset. Just nu fokuseras det helt på baksidan, och grannarna förfasar sig antagligen när de går förbi.

Men en liten uppiffning har framsidan fått vara med om, igår blev den förärad en ny dörrmatta, och den blev så glad så. Kicki och jag hade tagit en promenad till Miorean, men min vana trogen köpte jag icke-rea-saker istället. Dörrmattan och några små burkar fick följa med hem, och det var ett litet elände att skyffla hem det, vagn och springande Elina på samma gång.

En ny utelampa behöver framsdan, och en ny siffra till husväggen, och ommålning, och städning och... Men ungarna har i alla fall fått plantera några blommor, och är duktiga och vattnar dem varje dag. Och dörrmattan, inte att förglömma.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser verkligen hemtrevligt ut!!!!! Och jag tycker inte alls, att det är något fel på utelampan.

Kram ma

2008-06-24 @ 15:45:08
Postat av: Julia

Tänk såhär istället: Ni HAR åtminstone belysning på framsidan. Vår har inte lyst sen vi flyttade hit för tre år sen....

Huvudsaken är väl att man handlar eller? ;-)

Kram!

2008-06-24 @ 22:43:24
URL: http://chocolatefrog.blogg,se
Postat av: Malin*

Vet du, jag tycker framsidan ser jättetrevlig ut... men jag vet hur det är, man vill alltid ha lite nytt, göra om då och då. Sån är jag, och när gubben klagar brukar jag säga att somliga byter karlar stup i ett, jag byter prylar, hihi... Ha en bra dag

2008-06-25 @ 14:17:30
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Agneta

Det ser fantastiskt fint ut på bild och är ännu finare i verkligheten. Tack för väldigt trevlig stund. Altan blir toppen!!!!

KRAAAAAAAAAAAAM!

2008-06-29 @ 23:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0