Midsommar

Vi hade en riktigt trevlig midsommar. Firade med grannarna, och lyckades, trots vår byggarbetsplatsliknande trädgård, få till riktig midsommarkänsla.

Det kläddes majstång, gjorde kransar till lyckliga barn, spelades fotboll, dansades halvdant och åt - oj, vad vi åt. Dagen gick förvånandsvärt snabbt förbi, och då träffades vi 11 på förmiddagen och stängde slutligen dörren vid 1.30 på natten. Då hade pojkarna, till vår stora förtret, slagit oss i TP. Till vårt försvar skall sägas att det var versionen från 1990, jag ska köpa en uppdaterad version så jag får revansch (och plugga in frågorna kvällen innan, ska behandla det som en tenta...)

Vi har i alla fall klarat det ultimata granntestet; vi har umgåtts en hel dag utan att kasta saker på varandra - och vi har umgåtts light idag också! Kicki och jag har börjat ångra det där staketet mellan trädgårdarna nu, och det kommer upp imorgon.





Fotboll förresten, Rikard är handikappad idag... Men Hannah gjorde massor av mål!!! Jag tror ingen vann dock.





Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! Oj, ni såg ju ut att ha jättehärligt väder! Vi gick och småfrös hela dagen, Sanna fick vara utan jacka enbart när jag tog korten...

Låter iallafall som ni hade en jättehärlig midsommar. Vi var hos svärföräldrarna och det händer liksom inte så mycket där, men det var trevligt ändå.

TP är ett gissel, men köper man millennieutgåvan så sopar man banan med de flesta! Lycka till!

Maken under kudden kan vara obekvämt, men det är värt det :D

Kram!

2008-06-22 @ 09:16:25
URL: http://chocolatefrog.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilka underbara kort på "mina barn"!!!! Fotografierna riktigt lyser av en lyckad Midsommarafton.

Kram,

ma

2008-06-23 @ 15:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0