SATC



Då har jag sett det sista jag antagligen kommer att se av Carrie & co. Linda och jag satt i biosalongen igår tillsammans med ett par hundra tjejer, och 4 killar. Killen framför oss somnade, men han fick säkert pluspoäng från flickvännen för att han överhuvud taget var där.

Sorgligt, men det kändes att det var det sista - de kändes gamla. Äldre än jag till och med... Handlingen var lite klen, och har man inte följt serien vet jag inte om den hade varit så bra. Helt klart värt att gå och se dock, och ett måste om man följt serien. Snygga är de fortfarande, kläderna är fortfarande kul, och Big är fortfarande Big. Sen fick man ju en kul mugg också ;)

Har förstått att det finns en bok just utgiven, den ska vi ha...

Kommentarer
Postat av: Malin*

Då rekommenderar du den alltså? Tänkte själv att jag skulle gå på den!

2008-06-23 @ 15:29:45
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Malin*

Då rekommenderar du den alltså? Tänkte själv att jag skulle gå på den!

2008-06-23 @ 15:30:12
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mig icke begripa ingenting!!!!

Kram,

ma

2008-06-23 @ 15:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0