Tjuvstart

Jag kan ignorera många, men när -c- kallar så lyder man...

Söndagspyssel engagerade vi oss i idag. Nästa helg är väl egentligen den lagliga starten, men eftersom vi inte tänker vara hemma då, Kalmar - hotell (hotellfrukost gånger 2), så adventsfuskade vi lite idag. Julgardiner är på plats, ungarna har fått kladda med målarfärg (julpingviner) och tillverkat julapelsiner, vi har bundit kransar, satt upp lyktor,  hämtat julris och fixat adventsljusstake. Hur präktigt låter inte det!! Hannah har dessutom fått tillverka lite julisar, men de kommer inte på bild.









Draperiet är väl nästan lite kitsch va...

Kommentarer
Postat av: Anonym

OOOOOOh va´ fint Ni har gjort - nu längtar jag ner till Västervik igen!!!!

Kram,

ma

2008-11-24 @ 11:17:16
Postat av: Tomas

Jag är alltså en av dom du ignorerar... Fy attans.

2008-11-24 @ 12:08:57
URL: http://syster4.blogg.se/
Postat av: Heléne

Mor: vi längtar efter dig också - kom nu!



Thomas: Japp ;)

2008-11-24 @ 13:15:00
Postat av: Farmorn

Jag förstår Christina. Det ser fantasiskt ut. Nu ser jag ännu mer fram emot att komma till Er. Tänk att få se allt i verkligheten och dessutom vara med på Lucia.

Njut nästa helg!!!!

KRAAAAAAM!

2008-11-24 @ 17:16:51
Postat av: Tomas

Gud vad du är tjabbig...

2008-11-25 @ 15:31:40
URL: http://syster4.blogg.se/
Postat av: Julia

Myspysigt!!! Och nix, inte alls kitschigt med draperiet, i december får man köra fullt ös :D

Kul att se dig blogga igen! Håll dig i trakterna nu!

Kram!

2008-12-04 @ 08:22:09
URL: http://chocolatefrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0